baby boots


Mitt nya jobb är egentligen ett vikariat upp till heltid och det är för att rara Anna ska sätta barn till världen.
Jag råkade lura Anna att lära sig virka. Nu virkar hon mössor och koftor till sina barn på löpande band.

En dag i förra veckan berättade hon att hon gett upp på de där stövlarna, man orkar bara misslyckas ett visst antal gånger, sen ger man upp.
Av en slump (lol! eller hur?!...) hamnade vi på en garnaffär och Anna köpte på mig lite garn, och nu ska hon få tillbaka det, i förädlad form.



Du som är virkintresserad, kolla gärna in repeatcrafterme, där stövlarna är hämtade. Mycket trevlig sida.

Kommentarer
Helena säger:

Åååh, nu smälter jag!! Guuu va söta, jag bara döööör!!

Svar: haha, ja, hon har väldigt fina mönster, faktiskt :)
maja

2013-09-18 | 14:30:56
Bloggadress: http://roe.laff.se
Helena säger:

Bra sak att köpa garn till dig med andra ord. ;) Det blir som dubbel, eller trippel, glädje!!

2013-09-18 | 14:32:06
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin