weekend plan

 
Helg. Igen. Inte klokt.

Nåja, det är väl bara att tacka och ta emot.
 
- Här ska stickas både en och två maskor. Minst.
 
- Och njuuuuta av att det är sommar och sooool. Så där riktigt svenskt.
 
- Jag ska ta tag i att sy den där klänningen så den blir klar nån gång...
 
- Det är ingen som veckostädar åt mig denna veckan heller, så det är bara att ta tag i det också.
 
Och så ska vi möhippa en blivande brud, jag tror inte hon läser här, men jag avslöjar inte mer än så.
 
Jag ska försöka rehaba min quadricep som försökte säga upp bekantskapen med mig igår. Vet inte vad som hände men galet ont gjorde det, i ett av fästena ner mot knät.
 
Ja-a, och lite så där vaaa...
Du då?
 

Kommentarer
Helena säger:

Iiinga planer..! Kom hit och sticka om du känner för det. ;)

Svar: gärna en annan gång, denna helgen är rätt fullbokad. Te och garn i en soffa med sällskap är alltid trevligt :)
maja

2013-07-19 | 21:53:58
Rikard säger:

Jag ska lägga golv (hemma), samt vara hus,- häst,- får- och kattvakt åt en familj i grannbyn.

2013-07-19 | 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin