kärleksvantar


Idag är det bröllop och mina blåmärken har äntligen bleknat bort. (Efter en vecka hade det stora blåmärket på låret inte börjat skifta färg...)
Jag räknar givetvis med en lång och varm sensommar, brittsommar, indiansommar och allt vad det heter, men förr eller senare blir det vinter, och då tycker jag att Tesa och Jacob ska kunna ta månskenspromenader och hålla hand.
Lovers mittens blev de första vantarna jag stickat. Det var ju inte ett dugg svårt, bara nåt jag fått för mig. Jag fick tillochmed ordning på alla stickorna.
All lycka!!

Kommentarer
Hanna säger:

Så fina Maja!
Tror de är perfekta till dem!

Svar: tack!Ja, jag hoppas de kommer slitas med kärlek :)
maja

2013-08-11 | 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin